№ уроку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Графіка
|
1.
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.
|
|
2.
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.
|
|
3.
|
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
|
|
4.
|
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
|
5.
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
|
6.
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
|
7.
|
|
Створення колажу із зображень.
|
|
Тема 2. Текст
|
8.
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
|
9.
|
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
|
10.
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
|
|
11.
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
|
12.
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах.
|
|
13.
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць.
|
|
14.
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті
|
15.
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.
|
|
16.
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
|
|
17.
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
|
18.
|
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.
|
|
19.
|
|
Сучасні пристрої для співпраці.
|
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
20.
|
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
|
21.
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
|
22.
|
|
Алгоритми з циклами.
|
|
23.
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
|
24.
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
|
25.
|
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».
|
|
26.
|
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
|
|
Тема 5. Інформація
|
27.
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
|
28.
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
|
|
29.
|
|
Складові комп’ютера.
|
|
30.
|
|
Пристрої введення та виведення інформації.
|
|
31.
|
|
Зберігання інформації. Носії інформації.
|
|
32.
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
33.
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
|
34.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
35.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
|