Головна » Файли » 4 клас |
У розділі матеріалів: 117 Показано матеріалів: 111-117 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 4 клас (35 годин). Програма О.Я. Савченко. За навчальною програмою нової української школи, починаючи з 2021-2022 н.р. 35 годин (До підручника «Інформатика» 4 клас) Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 4 клас (35 годин). Програма О.Я. Савченко. За навчальною програмою нової української школи, починаючи з 2021-2022 н.р. 35 год/рік, 1 год/тиждень (До підручника «Інформатика» 4 клас) Автори: Морзе Н. В., Барна О. В. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Назва: Підручник "Інформатика 4 клас" (2021 рік)
Автори: Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко
Видавництво: Видавничий центр "Оріон"
Мова: українська
Сторінок: 128 Рік: 2021
Формат: pdf
Розмір: 22 Мб |
Назва: Підручник "Інформатика 4 клас" (2021 рік)
Автори: М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька
Видавництво: Ранок
Мова: українська
Сторінок: 128 Рік: 2021
Формат: pdf
Розмір: 36 Мб |
Назва: Підручник "Інформатика 4 клас" (2021 рік)
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна
Видавництво: Видавничий центр "Оріон"
Мова: українська
Сторінок: 176 Рік: 2021
Формат: pdf
Розмір: 12 Мб |
Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна. Навчальна програма стосується: Типова освітня програма початкової освіти (далі типова освітня програма) окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом початкової освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти. |
Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом О.Я. Савченко. Навчальна програма стосується: Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій. Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі. |