Вітаємо на нашому сайті
Головна сторінка Каталог файлів
Головна » Файли » Вибіркові модулі 10(11) клас » Тривимірне моделювання

Урок 30 Анімація персонажів. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Вибірковий модуль "Тривимірне моделювання"

Анімація персонажів. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Графічний розподіл вагомостей (Weight Painting). Режим пози (Posemode).Розробка уроку інформатики в 10(11) класі (Рівень стандарту). Вибірковий модуль "Тривимірне моделювання" (2021 рік).

В архіві:

-  план-конспект уроку на тему:
"Анімація персонажів. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Графічний розподіл вагомостей (Weight Painting). Режим пози (Posemode)."
-
 навчальна презентація;
-  практичне завдання.

Скачати

Категорія: Тривимірне моделювання | Додав: Admin | Дата: 19.08.2021 | Теги: Тривимірне моделювання, інформатика 10(11) клас, Тривимірна анімація
Переглядів: 741 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar