Childsplay - 14 ігор для раннього розвитку малюків. Ігри для навчання користування мишею і клавіатурою, тренування пам’яті, основ лічби і читання. Пакман, пазли, пінг-понг, більярд. Вони можуть бути використані на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та під час опанування теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером».
GCompris являє собою пакет навчальних програм для дітей від 2 до 10 років, що складається з різних вправ та ігор освітнього характеру. Нижче перераховані категорії вправ GCompris та приклади вправ:
- основи комп'ютерної грамотності: використання клавіатури і миші; падаючі букви; ... - арифметика: основи рахунку; таблиця множення; додавання і віднімання; ... - основи фізики: електрику; круговорот води; підводний човен; ... - географія: розмісти країни на карті; ... - ігри: шахи, розвиток пам'яті; з'єднай чотири точки; судоку; ... - читання: практика читання; ... - багато іншого: як читати години та хвилини; пазли; малювання, створення мультиків; ...
За допомогою Omnitux можна зробити яскравими та ефективними багато уроків з різних навчальних предметів: читання, писання, математики, природознавства тощо. Пазли, аналітичні завдання і лічилки можна застосувати не тільки на уроках «Робота з розвивальними програмами», а й під час опанування інших тем, проведення уроків повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
Види діяльності: - асоціації, - оформлення елементів на карті або схемі, - підрахунок діяльності,
- головоломки, ...
TuxMath - це безкоштовна гра-аркада, мета якої навчити дітей арифметики. Гра TuxMath приємно оформлена, добре озвучена і має декілька рівнів складності. Найлегший рівень - ознайомлення з цифрами і арифметичними знаками. Найскладніший - розв’язування рівнянь, включаючи від’ємні числа. Починаючи з азів математики, дитина поступово вчиться додавати і віднімати, множити і ділити числа. TuxMath дозволить дитині грати як одиночний тип гри, так і мережний, так само є варіант гри з друзями, що дозволить влаштувати змагання на локальному комп’ютері між учасниками. Натиснувши в головному меню на кнопку допомоги, можна отримати прискорений курс навчання правил і тонкощів гри, знову ж таки в демонстраційній ігровій манері
TuxMathScrabble — математична версія класичної словесної гри. Є чотири рівні кваліфікації для практики. У гру можна грати одному або удвох. Завдання виконуються перетяганням частин мозаїки. Неприпустимі приклади відкидаються назад у лоток користувача. Нещодавно було додано декілька нових опцій: можливість переставляти оперативні мозаїки програвача, створення безперервних мозаїк, прозорість мозаїки, що конфігурується, можливість використовувати фонове зображення.
Епоха бурхливого розвитку комп’ютерних технологій відкриває багато неймовірних, просто фантастичних перспектив, а також несе безліч небезпек. Тому не лише Вашій дитині, а й Вам потрібно оволодіти комп’ютерною грамотою. Зокрема навчитися користуватися електронною скринькою та різноманітними програмами, знаходити потрібну інформацію в Інтернеті та багато іншого.
Програма "Мій комп’ютер" буде цікава дітям молодшого шкільного віку та всім іншим, хто хоче стати впевненим та обізнаним користувачем ПК.
Дракоша запрошує всіх дітей на урок інформатики. На цей раз нашим дітям доведеться зануритися в світ комп'ютерів, дізнатися їх історію, пристрій і те, як і чому вони працюють. А в перервах між заняттями дітей чекають різноманітні міні-ігри.
Інтерактивна гра "Інтернет-шахрайство" - це гра яка виконана засобами презентації з використанням тригерів. Дозволяє учням в режимі гри розібратися який контент можна вважати безпечним, а який ні.
Програма «Комп'ютерна азбука» (1 кл.) Розрахована на вивчення основ комп'ютерної грамотності та оволодіння дітьми на початковому рівні певною логікою роботи з комп'ютером в поєднанні з ознайомленням з навколишнім світом і місцем людини в ньому.
В процесі роботи діти знайомляться з можливостями використання обчислювальної техніки в науці, техніці, освіті, охороні здоров'я, побуті та повсякденному житті; набувають знання, уміння і навички володіння курсом інформатики і користуванням комп'ютера; формують елементи планетарного мислення і необхідність дбайливого ставлення до навколишнього світу.
Комп'ютерна підтримка навчально-методичного комплекту «Інформатика-2» (до підручника «Сходинки до інформатики для 2 класу»)
Автори: М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька