Головна » Файли » 7 клас 2020-2024 |
У розділі матеріалів: 118 Показано матеріалів: 111-118 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 |
Календарно-тематичне планування. Інформатика 7 клас (35 годин) (До підручника Н.В. Морзе). 2020 рік.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника Н.В. Морзе) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 35 год/рік, 1 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника Й.Я. Ривкінд) Оновлено в 2020 році (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) 35 год/рік, 1 год/тиждень. Календарно-тематичне планування складене відповідно до: |
Назва: Підручник "Інформатика 7 клас" (2020 рік)
Автори: Ольга Коршунова, Ігор Завадський
Видавництво: Видавничий дім "Освіта"
Мова: українська
Сторінок: 144 Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 14 МБ |
Назва: Підручник "Інформатика 7 клас" (2020 рік)
Автори: Ольга Казанцева, Ірина Стеценко
Видавництво: Навчальна книга - Богдан
Мова: українська
Сторінок: 176 Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 11,5 МБ |
Назва: Підручник "Інформатика 7 клас" (2020 рік)
Автори: О.О. Бондаренко, В.В. Ластовецький, О.П. Пилипчук, Є.А. Шестопалов
Видавництво: Ранок
Мова: українська
Сторінок: 160 Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 22 Мб |
Назва: Підручник "Інформатика 7 клас" (2020 рік)
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Барна
Видавництво: Видавничий центр "Оріон"
Мова: українська
Сторінок: 176 Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 11 Мб |
Назва: Підручник "Інформатика 7 клас" (2020 рік)
Автори: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько
Видавництво: Генеза
Мова: українська
Сторінок: 176 Рік: 2020
Формат: pdf
Розмір: 43,3 МБ |
Навчальна програма "Інформатика" для учнів 5-9 класів Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 Навчальна програма стосується: Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. |