Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 3895 Показано матеріалів: 3391-3400 |
Сторінки: « 1 2 ... 338 339 340 341 342 ... 389 390 » |
Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 р. № 128, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 06 березня 2002 р. за № 229/6517. |
Лист МОН № 1/9-497 від 17.07.2013 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів" Додаються нормативно-правові документи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, що регулюють питання навчання в кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій. |
Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти |
Автор: Мацаєнко С.В.
Календар учителя на 2013-2014 навчальний рік зручно використовувати при складанні календарно-тематичного планування.
Даний календар учителя на українській мові та створений у Excel, що дає можливість змінювати його за власним бажанням. |
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах ЗНЗ в 2013-2014 н.р. У 2013/2014 навчальному році 2-і класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 2–4 класів. З метою організованого переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. |
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах ЗНЗ і вивчення базових дисциплін в основній школі
у 2013-2014 н.р.
У 2013/2014 навчальному році 5-ті класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами для учнів 5–9 класів. З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. |
Формат: .pptx
Пропоную велику збірку прекрасних шаблонів презентацій на різноманітну тематику. Майже всі шаблони мають анімаційних персонажів та чудово оформлені графічно. В кожному шаблоні декілька слайдів.
|
Навчальна програма для учнів 5-9 класів Із змінами, затвердженими наказом МОН №585 від 29.05.2015 «Про затвердження змін до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня» (автори Жалдак М.І., Морзе Н.В., Ломаковська Г.В., Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Шакотько В.В.) із розрахунку 1 година на тиждень. Програма розрахована на учнів, які до 5 класу не вивчали інформатики. Програма «Інформатика» для 5 – 9 класів спрямована на реалізацію мети та завдань інформаційно-технологічного компонента освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти. |
Навчальна програма для учнів 2-3 класів загальноосвітніх навчальних закладів згідно новго Державного стандарту початкової загальної освіти (який поступово набирає чинності з 1 вересня 2012, а в 2 класі з 1 вересня 2013 року). Із змінами, затвердженими Наказом МОН №584 від 29.05.2015 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» Галузь «Технології» в інтеграції з іншими освітніми галузями є базовою для молоді в успішному опануванні практичних навичок користування сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ) з метою розв'язування життєвих та навчальних завдань. Формування ІКТ-компетентності учнів — один із пріоритетних напрямів розвитку сучасної загальної освіти. |