Головна » Файли » Програми » Навчальні ігри |
У категорії матеріалів: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Childsplay - 14 ігор для раннього розвитку малюків. Ігри для навчання користування мишею і клавіатурою, тренування пам’яті, основ лічби і читання. Пакман, пазли, пінг-понг, більярд. Вони можуть бути використані на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та під час опанування теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером». |
GCompris являє собою пакет навчальних програм для дітей від 2 до 10 років, що складається з різних вправ та ігор освітнього характеру. Нижче перераховані категорії вправ GCompris та приклади вправ: |
За допомогою Omnitux можна зробити яскравими та ефективними багато уроків з різних навчальних предметів: читання, писання, математики, природознавства тощо. Пазли, аналітичні завдання і лічилки можна застосувати не тільки на уроках «Робота з розвивальними програмами», а й під час опанування інших тем, проведення уроків повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Види діяльності: |
TuxMath - це безкоштовна гра-аркада, мета якої навчити дітей арифметики. Гра TuxMath приємно оформлена, добре озвучена і має декілька рівнів складності. Найлегший рівень - ознайомлення з цифрами і арифметичними знаками. Найскладніший - розв’язування рівнянь, включаючи від’ємні числа. Починаючи з азів математики, дитина поступово вчиться додавати і віднімати, множити і ділити числа. TuxMath дозволить дитині грати як одиночний тип гри, так і мережний, так само є варіант гри з друзями, що дозволить влаштувати змагання на локальному комп’ютері між учасниками. Натиснувши в головному меню на кнопку допомоги, можна отримати прискорений курс навчання правил і тонкощів гри, знову ж таки в демонстраційній ігровій манері |
TuxMathScrabble — математична версія класичної словесної гри. Є чотири рівні кваліфікації для практики. У гру можна грати одному або удвох. Завдання виконуються перетяганням частин мозаїки. Неприпустимі приклади відкидаються назад у лоток користувача. Нещодавно було додано декілька нових опцій: можливість переставляти оперативні мозаїки програвача, створення безперервних мозаїк, прозорість мозаїки, що конфігурується, можливість використовувати фонове зображення. |
Епоха бурхливого розвитку комп’ютерних технологій відкриває багато неймовірних, просто фантастичних перспектив, а також несе безліч небезпек. Тому не лише Вашій дитині, а й Вам потрібно оволодіти комп’ютерною грамотою. Зокрема навчитися користуватися електронною скринькою та різноманітними програмами, знаходити потрібну інформацію в Інтернеті та багато іншого. Програма "Мій комп’ютер" буде цікава дітям молодшого шкільного віку та всім іншим, хто хоче стати впевненим та обізнаним користувачем ПК. |
Дракоша запрошує всіх дітей на урок інформатики. На цей раз нашим дітям доведеться зануритися в світ комп'ютерів, дізнатися їх історію, пристрій і те, як і чому вони працюють. А в перервах між заняттями дітей чекають різноманітні міні-ігри. |
Інтерактивна гра "Інтернет-шахрайство" - це гра яка виконана засобами презентації з використанням тригерів. Дозволяє учням в режимі гри розібратися який контент можна вважати безпечним, а який ні. |
Програма «Комп'ютерна азбука» (1 кл.) Розрахована на вивчення основ комп'ютерної грамотності та оволодіння дітьми на початковому рівні певною логікою роботи з комп'ютером в поєднанні з ознайомленням з навколишнім світом і місцем людини в ньому. В процесі роботи діти знайомляться з можливостями використання обчислювальної техніки в науці, техніці, освіті, охороні здоров'я, побуті та повсякденному житті; набувають знання, уміння і навички володіння курсом інформатики і користуванням комп'ютера; формують елементи планетарного мислення і необхідність дбайливого ставлення до навколишнього світу. |
Комп'ютерна підтримка навчально-методичного комплекту «Інформатика-2» (до підручника «Сходинки до інформатики для 2 класу») |